• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання!

Узгоджено Семиполківський НВК ЗОШ І-ІІІ ст..-ДНЗ»

Директор Б.Григор’єв ГРАФІК контрольних (перевірних ) робіт у травні 2020 р.

Навчальний предмет

5А,Б

6А,Б

7А,Б

8

10

11

Українська мова

14.05

14/22.05

20.05

20.05

13.05

13.05

15.05

14.05

Українська література

18.05

18.05

18.05

18.05

22.05

22.05

22.05

18.05

Зарубіжна література

15.05

19.05

20.05

21.05

19.05

18.05

19.05

Англійська мова

12.05

А-12.05

Ч-13.05

П-14.05

Г-19.05

12.05

14.05

15.05

19.05

15.05

18.05

22.05

25.05

12.05

13.05

19.05

20.05

14.05

18.05

21.05

25.05

12.05

14.05

19.05

21.05

13.05

18.05

20.05

25.05

Історія

13.05

13.05

14.05

14.05

15.05

15.05

18.05

22.05

Правознавство, ГО

16.05

16.05

27.05

26.05

Математика/алгебра

20.05

19.05

21.05

21.05

25.05

25.05

26.05

19.05

Геометрія

22.05

05.05

25.05

25.05

Хімія

12.05

19.05

05.05

05.05

20.05

13.05

Фізика

25.05

25.05

26.05

26.05

21.05

Біологія

12.05

08.05

13.05

14.05

14.05

25.05

15.05

Географія

20.05

18.05

21.05

22.05

22.05

21.05

22.05

Природознавство

19.05

Основи здоров’я

25.05

25.05

27.05

28.05

27.05

27.05

Мистецтво/музичне

26.05

26.05

26.05

26.05

22.05

22.05

22.05

22.05

Захист Вітчизни

21.05

21.05

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ З 04.05 ПО 15.05

Хоменко Ірина Василівна

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

Підсумкові завдання

музичногоного мистецтва 5- 7 класи,

та Мистецтва 8 -11 класи.

5 класи

1. Творчість яких композиторів ми з вами вивчали, слухали на протязі навчального року?

- _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Допиши речення. ….Народна музика це-………………………………………………

Професійна музика це-…………………………………………………………………………

3. Що «живе» в музиці?

1._______________________________________

2._______________________________________

3._______________________________________

4. Назвіть групи музичних інструментів, та інструменти цих груп:

А.-_________________________________

Б.__________________________________

В.__________________________________

5. Невелика п’єса наспівного характеру це?(підкресли)

Арія, прелюдія, полька

6. Допиши. Музика пов’язана з іншими видами мистецтва:

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Спів без музичного супроводу називається -…………………………………………..

8.Побутові пісня за тематикою є______________________________________

9. Допиши. Розрізняють дитячі пісні:___________________________________

10. Я знаю українські народні танці :-___________________________________

__________________________________________________________________

11. Давні українські народні обряди та пісні:

Зимові-_________________________________________________________

Весняні-________________________________________________________

Літні:____________________________________________________________

Осінні:-__________________________________________________________

12. Допиши. Програмна музика це_________________________________

_______________________________________________________________

Не програмна музика це___________________________________________

___________________________________________________________________

13. Назви різновиди оркестрів:_____________________________________

___________________________________________________________________

14. Хори за манерою виконання бувають_______________________________

__________________________________________________________________

15. З якими видами мистецтва пов’язана музика:_________________________

___________________________________________________________________

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко.

6 класи

1. Музичний жанр –це-_______________________________________

________________________________________________________

2. Музичні твори за способом виконання поділяються

1.

2.

3. Манери виконання вокальних творів

1.

2.

3.

4. Камерна музика це- _________________________________

5.Жанр «Пісенна епіка» це пісні :а)______________б)__________в)______

6. Я знаю сучасних виконавців українських народних пісень це :

________________________________________________________

_______________________________________________________

7. Гімн це-

8. Різновиди гімнів:

9. Хорова музика це-

10. Найвідоміші хорові колективи України-

11. Меса, хорал, реквієм, літургія, ораторія- все це______________-музика.

12. Композитор що написав «До Елізи»____________________________

13. Слова ЕТЮД можна зустріти ще в жанрі:_________________________

___________________________________________________________

14.Назви 6 жанрів симфонічної музики:-____________________________

15.Яких композиторів ви запам’ятали ________________________________

________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко.

7 Класи.

1. Допиши Й.С. Бах, Л.В. Бетховен- ________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

____________________________________________________________.

2. Назви сучасних виконавців народної пісні________________________

_____________________________________________________________

___________________________________________________________

__________________________________________________________-.

3. «Лібертанго» написав -___________________________________.

4. (допиши) Я знаю латиноамериканські танці:______________________________________________________

5. Щороку карнавал проходить у (допиши)_________________________

_____________________________________________________________

6. Фольк-оперу «Цвіт папороті» написав____________________________

7. Аранжування це-

8. Джаз виник в_____________столітті в____________________________

9. Я знаю про рок-музику те що-___________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

10. Мені подобаються рок-гурти____________________________________

_____________________________________________________________

_____________________________________________________________

11. Поп-музика це_______________________________________________

12. Відомі поп-виконавці: ----______________________________________

13. Найвідоміша українська рок-опера_________________________

14. Електронна музика це_____________________________________

__________________________________________________________

15. Найвідоміші музичні шоу України(напиши)-

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко.

8 клас.

1. Я знаю архітектурні шедеври Стародавнього Єгипту:_______________

______________________________________________________________

2. Назви музичний інструмент, поширений в Египті__________________

3. Капітель це-________________________________________________

4. Античність –від латинського слова___________________

5. Скульптор Мірон- скульптора «в русі»____________________________.

6. Скіфи це-_____________________________________________________

____________________________________________________________

7. Скіфський «Звіриний стиль»___________________________________

8. Ознаки візантійського стилю в архітектурі, монументальному живописі

9. Назви архітектурні пам’ятки романської культури

а)

б)

в)

г)

10. Готика це-

10. Ренесанс виник в-

11. Митці епохи ренесансу:

12. Композитори епохи Відродження:

13.Засновником стилю бароко в архітектурі вважають _________________

14.Бароко в перекладі ______________________________________

15.Композитори епохи бароко:

16. Назви шедеври українського бароко

17. Як виявився стиль рококо в інтер’єрах?

18. Класицизм виник в _______ст. у країні__________________

19. Композитори епохи класицизму-

20. Романтизм –

21. Художники реалізму:

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко.

9 класи:

1. Стиль модерн сформувався в-________ст. в місті______________

2. Архітектор модерніст в Україні_____________________ _____

3. Символізм зародився в ________________ в країні_________________

4. Ознаки символізму:

5. Пабло Пікассо це-

6. Олександр Богомазов це-

7. Абстракціонізм виник в -

8. Казимир Малевич-

9. Роботи Малевича:

10. Експресіонізм від французького слова -----

11. Витвори Владислава Городецького -

12. Постмодернізм –

13. Основні види кіно-

14. Світові кінофестивалі:

15. Професії в кінематографі:-

16.Засновник анімації:

17. Олександр Довженко –це

18. 9 короткометражних анімаційних фільмів Володимира Дахно мають назву « ________________________________»

19. Винахідником фотографії є-

20. Для чого створюють музеї, бібліотеки-

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко.

10 клас.

1. Охарактеризуйте особливості африканських масок-

2. Музичні інструменти Африки-

3. Племена Доколумбової Америки 1) ________2)__________3)_______

4. Найбільша статуя Христа Спасителя знаходиться в _______________

5. А статуя Свободи ___________________________________________

6. Графіті це –

7. Я знаю латиноамериканські танці

8. Луї Армстронг це-

9. Рок –музика виникла-

10. Найвідоміші рок-музиканти світу-

11. Театр «Но»- (мала характеристика)-

12. Назви декілька шедеврів архітектури Індії-

13. Назви індійські музичні інструменти-

14.Які види і жанри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва поширені в арабо-мусульманських країнах?-

14 . Охарактеризуй декількома реченнями арабо-мусульманський культурний регіон-

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко

11 клас.

1. Коротко охарактеризуй стилі в мистецтві:

2.Базиліка це-

3.роботи Мікеланджело Буанорроті:

4.Я знаю шедеври Леонардо да Вінчі:

5.Рафаель Санті це-

6. Представники фламанського мистецта є :

7. Я знаю таких великих класичних європейських композиторів як:

8.Представники французького шансону:

9. Шедеври українського архітектурного бароко:

10. Будинок з химерами що в Києві витвір архітектора_________________

11.Назви декілька картин художника Т.Г.Шевченко

12.Назви українські музичні інструменти-

13.»Золотий вік» української музики припадає на____________ представники

14. Відомі пісні композитора Володимира Івасюка-

15. Я знаю українські обряди:

16. Я знаю такі відомі театри в Україні:

17. Я знаю таких майстрів народно прикладного мистецтва як:

Бажаю удачі у виконанні завдань. Виконані завдання можна посилати для перевірки у вайбер на № 099-102 55 51 Ірина Василівна Хоменко

Заципанюк Лідія Василівна

Основи здоров`я

7-А 7-Б клас 13.05.2020

Опрацювати № 29 ВІЛ/СНІД-інфекції в Укріїні та світі.

№ 30 Профілактика туберкульозу.

Письмово ст..113 завд.2-4

Ст..117 завд.2-5

8 клас

Опрацювати № 28 Протидія торгівлі людьми

№ 29 Небезпека залучення до деструктивних соціальних угрупувань.

Письмово: Розв`язати ситуаційні завдання

Ст..132 ситуація 1

Ст..138 ситуація 2

9-А 9-Б клас

Розв`язати підсумкові завдання до глави 2.

Сучасний комплекс проблем безпеки. Розділу 4.

Соціальна складова здоров`я ст..218 підручник.

Переглянути презентацію на тему

«Сучасний комплекс проблем безпеки» на сайті ВСЕОСВІТА

Заципанюк Лідія Василівна ( з 13.05 по 15.05)

БІОЛОГІЯ

7-А 7-Б

Опрацювати № 54 Основи охорони природи.

Передивитись презентацію « Природні заповідники України»

Підготувати міні-проєкт на тему;

Заповідники України

Червона книга України

Тварини червоної книги України

10 клас

Опрацювати № 98 Онтогенез багатоклітинних організмів

№ 100 Гаструла. Зародкові листки.

Виписати ключові ідеї та біологічні терміни.

Переглянути відео

«Гаструляція та нейруляція у людини»

№ 101 Провізорні органи.Регуляція онтогенезу.

№ 102 Ембріональний р-к людини.

Виписати ключові ідеї та біологічні терміни. Переглянути відео «Ембріональний розвиток людини»

Ст…205 Практична робота.

Спостереження та опис комах на різних стадіях розвитку.

Скористайтеся презентацією «Комахи із повним та неповним перетворенням»

Ст..211 Вивчення будови яйцеклітини птаха. Практична робота. Для виконання практичної скористайтеся вивченням будови яйця курки.

Поживіл Лідія Миколаївна (ХІМІЯ)

Завдання з хімії 7-8 клас - з 27 по 30 квітня, з 04.05 по 26.05. 2020 р.

7 клас

28.04. 1. Повторити § 27. Ознайомитись з методикою проведення лабораторного досліду №4 - ст..158-159 та провести домашній експеримент (ст..161 , завдання а)- Хід роботи описати в зошиті ( відправити фотозвіт)

05.05. Значення води і водних розчинів. Кислотні дощі. Опрацювати § 3, відповідати на питання після § усно, №№ 218-220 – письмово

07.05. Проблема чистої води. Опрацювати § 31 , відповідати на питання після § усно, № 221 виконати письмово. Повт. §§26-31- реакції води з оксидами, задачі на знаходження масової частки - підготовка до контрольної роботи з теми «Вода».

12.05. Контрольна робота з теми «Вода» ( буде передана в цей день, виконати до 12 год і відправити вчителю)

19.05. - аналіз контрольної роботи, коригування знань

21,26.05. – повторення вивченого : взаємодія кисню з простими та складними речовинами; взаємодія води з оксидами.

8 клас

28.04. –розв’язування розрахункових задач – повт. § 28. Вик. №284, 285 , 294.

30.04. - Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами – опрацювати § 38 , № 306, 310.

05.05.- Практична робота №2. – вивчити інструкцію на ст.. 212. Варіант 1.- підібрати реактиви та записати рівняння реакції, дати відповіді на питання на ст..214. №314-317- виконувати в робочому зошиті - відправити фотозвіт.

07.05. – тема « Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ, солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини». – Опрацювати § 38. Повт. §§ 27,29,30,32. ------та

Підготувати міні - проект на 12.05. на вибір:

«Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті»;

«Хімічний склад і використання мінералів»;

«Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини».

12.05 – представлення проектів

14.05. – підготовка до контр. роботи – повторити §§ 28-32, 37-38.

19.05 Контрольна робота ( відправлена в цей день, виконати до 12 год.і відіслати вчителю)

21.05. аналіз контрольної роботи.

26,28.05. Повторення по темі «Неорганічні сполуки», «Хімічний зв’язок і будова речовини»

Хімія 9-11 класи

9 клас – фотозвіти письмових робіт через вайбер або ел. пошту , інд. консультації в телефонному режимі.

28.05. – тема «Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів . Опрацювати §40-41. На ст.. 211 перевірте себе №1-4. Письмово № 8.

30.04. – Практична робота №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» -Інструкція на ст.. 212 ( або Youtube) – виконати завдання І а) і б) як домашній експеримент дотримуючись правил безпеки. Описати хід роботи. До б) записати рівняння реакції. Відправити фотозвіт на вайбер або ел. пошту : posh.lidiia@ukr.net

05.05. Контроль знань (завдання будуть відправлені в цей день, виконати і відправити фотозвіт до 12 год.)

10 клас

29.04. Виконати завдання з теми «Нітрогеновмісні органічні сполуки» § 27–-ст. 154-156 – в цей день прислати відповіді.

29.04. Тема 5

Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакція полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства . - Опрацювати §29-30. На ст.. 207 обрати тему одного з проектів до теми 5 (№24-31), підготувати на 13.05.

06.05. - Синтетичні волокна : фізичні властивості і застосування. Опрац. §31.

13.05.- 1.Представлення проектів – на ел. пошту: posh.lidiia@ukr.net

13.05. Тема: Багатоманітність і зв’язки між класами органічних сполук - опрацювати § 32. Виконайте завдання на ст..186 - як підготовка до контр. роботи.

20.05. Контрольна робота ( буде відправлена 20.05. , виконати і в цей день до 12:00 год. відправити фотозвіт)

11 клас

29.04 - 5. Повторити «Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук»- § 34

Виконати завдання різної складності - §36 ст.189 .№36 а ) або б), №37, 39. ( фотозвіт передати в цей день)

2. Тема 5. Хімія і прогрес людства. – Підготувати проектів по темах 5.1-5.2 або есе «Роль хімії у моєму житті»

5.1.Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

5.2.Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

06.05. 5.3.«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

13.05. 1. Представлення проектів по темі 5.

2. Контрольна робота( Неорганічні речовини та їх властивості)

СМОЛОВИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА (УКР.МОВА.УКР.ЛІТ)

Укр мова

7 Кл

27.04.Сполучник як службова частина мови.Види сполучників за будовою,походженням

Опрац.₴ 36,письмово викон.впр.487,489,490,492,494.

29.04 Письмовий стислий переказ розповідного тексту.

Переказати письмово текст на ст.81-82 підручника

30.04.Правопис сполучників.Написання сполучників разом та окремо.Розрізнення сполучників і однозвучних слів.

Опрац ₴ 36( ст.226),вик впр.501,504,506,508,509,510.

Укр мова

10 Кл

28.04.Відмінкові форми іменників 3 відміни

Опрац ₴ 59.Вик впр.266,267,268,269(випис імен 3 відміни)

Укр.літ.

7 Кл.

27.04.Переказ змісту повісті О.Гавроша'Неймовірні пригоди Івана Сили",головні проблеми

Письмово переказати будь-який розділ повісті

29.04.Іван Сила-утілення непереможного духу укр.народу,його доброти й щирості.Морально-етичні проблеми твору О.Гавроша

Письмово охарактеризувати образ Івана Сили

Укр літ

10 Кл

Олександр Олесь.Неоромантичні ,символістські тенденції у творчості("З журбою радість обнялась..)

Опрац ст.234-226.Письмово зробити ідейно-художній аналіз поезії"З журбою радість обнялась"

.

9 Кл Зар літ.

27.04.Р.Д.Бредбері.Тривога за майбутнє суспільства в романі-антиутопії "451° за Іаренгейтом".Тема знецінення культури

Виписати цитати до характеристики героїв твору.

Ст.273-277 опрацювати

30.04.Провідні мотиви твору- книги (читання),пожежі,тотального контролю тощо.

Дати письмово відповіді на запит 3,5,9 на стор.295.

10 Кл .Зар.літ

Контрольна робота(відповіді на запитання)за темою"Перехід до модернізму"

Дати відповіді на запитання письмово:а)якою є позиціяМ.Метерлінка щодо здатності людини пізнавати світ?

б)схарактеризувати втілення традицій романтизму й модернізму в поезії Ш.Бодлера;

в)схарактеризувати особливості"нової драми".

5 Кл.Зар літ

30.04.Туве Янсон "Капелюх чарівника".Персонажі твору,утілення в них ідей доброти,щирості , сімейних цінностей

Стор.242 ,письмово дати відповідь на 5 запитання

7 Кл укр мова

₴ 37,впр..514,515,517,519.

Сторінка 237,впр 524,526,527.

₴ 38,впр.530,531,538,539,541

20.05.2020.К.р.(див. у вайбер)

₴ 39, впр.552,553,556.

Впр.560,565,571.

7 Кл укр.літ.

1.Написати твір"Пригоди Івана Сили"

2.Усно зробити ідейно-художній аналіз віршів А.Малишка"Пісня про рушник","Чому,сказати,й сам не знаю..".Вірш"Пісня про рушник"вивчити напам'ять.

3.К р(див у вайбер)

4.Записати в зошит найцікавіші для Вас твори,які вивчались у 7 класі

7 клас зарубіжна література

1.Прочитати А.Азімова"Фах".

2.Письмово охарактеризувати образ Джорджа Плейтена.

3.Прочитати Діана Вінн Джонс"Мандрівний Замок Хаула".

4.Письмово дати характеристику образу Софі.

5.К.р.(див у вайбер)

5 Кл зарубіжна література

1.ст.242,письмово дати відповідь на пит.2,3.

2.Написати власну кінцівку до твору Т.Янсон"Капелюх чарівника".

3.Опрацювати ст.242-244,записати в зошит назви творів Т.Янсон.

4.15.05 к р (див у вайбер)

5.Опрацювати ст.246-248,усно дати відповіді на запитання стор.249

9кл зарубіжна література

1.Прочитати Ерік Вольф Сігел "Історія одного кохання".

2.Записати в зошит проблеми,порушені в цьому тексті.

3.21.05 к р (див у вайбер)

10 клас зарубіжна література

1.Опрацювати ст.243-247.Письмово виконати ідейно-художній аналіз будь-якої поезії Транстремера

2.Опрацювати ст.248-254.Написати есе"Чому читання необхідне і дітям,і дорослим?".

3.28.05 к р ( див вайбер)

10 Кл укр мова

₴ 60,впр 270,271,272

₴ 61,впр 274,275,276,277

15.05 кр(див вайбер)

₴ 62, впр.278,279,280(усно)

₴ 63, впр.282,285,283

10 клас укр літ

1.О.Олесь "Чари ночі".Письмово виконати ідейно-художній аналіз поезії,вивчити її напам'ять.

2.Прочитаьи О.Олеся"По дорозі в казку". Дати письмову відповідь на запитання"Казка життя людини-вимисел чи реальність?"

3.Прчитати новелу В.Винниченка"Момент",опрацювати стор.177-181.

4.Письмово охарактеризувати образ панни(Мусі).

5.22.05.к.р.(див у вайбер)

Босенко Катерина Миколаївна(Укр.мова/Укр.літ)

з 18.05 по 22.05

Українська мова 9- а кл. 18.05-22.05. 18.05 Повторення.Частини мови:іменник,числівник, займенник,дієслово. Д. з Повт. частини мови. & 33 впр.371 ( переписати, зверху надписами частини мови, підкреслити всі члени речення). 19.05 Поавопис прислівників. Правопис складних слів. Д. з. Повт. Прислівник та правопис складних слів.Випишіть текст з прислівниками, складними словами й підкресліть орфограми. 20.05 Повторення. Правопис службових частин мови. Д. з Повт. службові частини мови. Виписати текст . Над службовими частинами надписати частини мови. 22.05 Повт. Не з різними частинами мови. Найважливіші відомості з орфографії та правопису. Д. з Виписати текст , підкреслити орфограми( перелік орфограм знаходиться на форзаці підручника).

9- б українська мова 18.05-22.05. 19.05 Повторення. Мовні аспекти вивчення речення. Редагування словосполучень і речень. Д . з .повт. & 2-4 впр. 359, 279

9- а, 9- б українська література 18.05-22.05. 18.05 УПЧ. М. Вовчок . Оповідання « Козачка» зі збірки « Народні оповідання». Д. з проч. оповідання « Козачка». 19.05 УМР. Написання листа авторові улюбленої книжки. Д. з напис. лист.

8 клас 18.05-22.05. Українська мова. 20.05 Контрольна робота. 22.05Повторення. Словосполучення. Речення , його види. Д. з Повт.тему словосполучення , речення. Виписати текст. Над реченнями надписати прості чи складні, одно складні чи двоселадні. Виписати 4 словосполучення( зробити розбір).

18.05-22.05 українська література 8 клас. 18.05 Контрольна робота. 22.05 Література рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників- земляків. Д. з ознайомитися з книгою В. Москвича «Долі людські».

6-б клас українська мова. 18.05-22.05. 18.05 Написання займенників із прийменниками окремо. Д. з .&43 ст.217-218 опр. правила.впр. 487,489. 19.05 УМР. Есей світоглядного змісту « У чому полягає життєвий успіх». Д. з написати есей. 22.05 Контрольна робота

6-б українська література. 18.05-22.05. 19.05 Павло Глазовий . Стисло про письменника. «Еволюція», « Найважча роль», «Похвала». Д.з ст.250-253 виконати тест. завдання ст.252-253( пис.)Підг. до к. р. 22.05 Контрольна робота

З 13.05 по 15.05.20

9- а кл. Укр. мова. 12.05 Повторення. Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням. Д. з Повт.&1ст.7-12 ст 7 Повт. правило впр. 5,7,12. 15.05 Повторення . Значущі частини слова. Основні способи словотвору. Д.з повторити значущі частини слова( корінь, суфікс, префікс, закінчення, основа);способи словотвору( суфіксальний, префіксальний, суфіксально- префіксальний та інші).Виписати текст з наведеними орфограмами , виділити їх

9-а , 9- б укр. літ 12.05-15.05. Антилюдяна суть кріпосницька та солдатчини.Образи персонажів- людей із народу та панночки. Д.з ст.309-314 Написати характеристику образу інститутки, Устини та простого народу

9- б клас. З 12.05-15.05. 12.05 УМР Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту. Д. з ст. 200-202 Опр. матеріал впр.349-351

8 клас 12.05-15.05. Укр. мова. 13.05 Відокремлені уточнюючі члени речення. Д. з Подивитись онлайн урок ( Наталія Нерода фейсбук ) . Виконати завдання і Д. з у підручнику. 15. 05 Узагальнення і систематизація вивченого з теми « Речення з відокремленими членами». Повторити відокремлені члени речення. Підг. до контрольної роботи.

6-б клас укр. мова 12. 05-15.05. 12.05 Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Д.з & 43 опр. матеріал впр.484,485. 15.05 Правопис запереч них займенників. Д.з & 43 ст. 217 опр. правило впр.487,490,491

6- б укр. літ 12.05-15.05. 12.05 Степан Руданський. Коротко про письменника.Співомовка «Добре торгувалось». Д.з ст.242-243 опр. біографію. Ст.247 за конспектувати : гумореска, співомовка. 15.05 «Запорожці у короля».Висміювання моральних вад, негативних рис характеру. Д. з ст.246 прочитати співомовку.Записати у зошит основну думку співомовок.

БОСЕНКО КАТЕРИНА МИКОЛАЇВНА (УКР.МОВА.УК.ЛІТ)

: Завдання з укр. мови і літ. з 04.05-08.05. 9- а клас. Укр.мова 04.05 Повторення. Типи орфограм.Основні орфограми у префіксах.Основні орфограми у суфіксах. Д.з Повт. типи орфограм.(форзац підручника). Впр. 49,57,58. 05.05.06.05(2 уроки).РЗМ. Жанри мовлення.Особливості побудови оповідання. Д. з ст. 15 (підручник)Повт. жанри мовлення. Написати оповідання на самостійно обрану тему. 08.05 Повт. Уживання м‘якого знака і апострофа. Д. з Виписати текст з орфограмами, підкреслити їх.

9- б укр. мова. 05-05 Повторення вивчених розділових знаків у простому і складному реченнях. Д. з Повт. &3-4,12,26-29 Впр.362,364,367

9-а , 9- б укр. літ. 04.05 УВЧ. Виразне читання уривків з роману « Чорна рада» П. Куліша. Д. з вир. чит уривків. 05.05 Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. « Народні оповідання». Повість « Інститутка». Д. з ст. 293-311 прочитати повість. Ст.312-314 Виконати тест. завдання. Добрати заголовок до кожної глави повісті( письмово)

8 клас укр. мова 06.05 УМР. Твір- опис місцевості (вулиці, села) на основі особистих вражень або за картиною в художньому стилі( з використанням відокремлених означень, обставин). 08-05 Відокремлені уточнювальні члени речення.

8 клас укр. літ. 04.05 В. Чемерис «Вітька+ Галя, або повість про перше кохання». Д. з ст.234-235,250 виконати тест. завдання ( письм.). 08-05 Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. Д. з Написати невеликий твір- роздум « Які проблеми дорослішання В . Чемерис порушив у повісті «Вітька+ Галя...»?

6- б клас укр. мова. 04-05 Відмінювання займенників усіх розрядів. Д. з &42 ст. 215 опр. матеріал впр. 481,483.&44 впр. 497 , 498 & 45 впр. 503, 507. 08.05 Поиставний н у формах особових в вказівних займенниках. Д. з & 41 впр.470, 474.

6- б укр. літ. 05.05 Л. Глібов « Муха і Бджола». «Жаба і Віл». Д. з ст.234-239. Ст. 237-238 Виконати тест. завд. 08.05 УМР.Написання листа авторові байок Леонідові Глібову. Д. з Написати листа авторові.

ВАСИЛЕНКО ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА (ІСТОРІЯ)

Понеділок 04.05.

1.9а,б. Право. Професія " юрист".&24

2,3.10 кл. Історія. Голокост.&69.

Рух Опору та його течії в Україні.&70-71.

4.7а. Культура України.&27-28.

5.9а,б. Аграрна реформа Столипіна.&26, ст.234, запитання 12 виконати письмово.

Вівторок 05.05.

1.9а,б. Всесвітня історія. Зміни у вигляді міст та сіл &27.

2.8 кл. Міжнародні відносини у 18 столітті.&24.

3.6а,б. Всесвітня історія. Основні здобутки індійської цивілізації.&19( старий підручник)

4.11кл. Історія. Серпневий заколот 1991 року. Проголошення незалежності України.&31.

Середа 06.05.

1.7а. Всесвітня історія. Утворення Османської імперії.&28.

2.8 кл. Історія України. Освіта та наука в 20-90 х рр.18 століття.&40.

3.5а,б. Історія. Міста та села в минулому і зараз.&22.

4-5.10 Кл. ГО. Міграція. Види міграції.&48.

Четвер 07.05.

1.6а,б

. Держава і суспільство в стародавній Індії.&20(старий підручник)

2.9а,б. Історія України. Український національно- культурний рух в 1907-1914 рр.&26.

П'ятниця 08.05.

1.10 кл. Історія. Рух Опору.&72. Скласти таблицю " Течії руху Опору".

2-3.11кл. Урок узагальнення та тематичного контролю (тести)

ОСТАПЮК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА (ГЕОМЕТРІЯ.ФІЗИКА)

10 клас алгебра Параграф 3 п.20 конспект 20.1-20.10 п. 21 конспект 21.1-21.6 п.22 22.1-22.8 п.23конспект 23.1-23.8

Геометрія 43.20-43.41 (10 на вибір)

Фізика 10 клас ст.200-210 (10 задач на вибір)

11 клас алгебра 24.137-24.149 24.160-24.173

11 клас геометрія 25.48 -25.53. 25.114-25.128

11 клас фізика параграф 24-26 конспект в зошиті ,в кінці параграфа тестові завдання на окремому аркуші

: 7 клас фізика параграф 41-42 виконати 291- 299 + високий рівень (за бажанням 300-305) параграф 42-43 виконати 329-334

8 клас фізика параграф 37-39 конспект по кожному у зошит 5 задач на вибір виконати в кінці параграфа

ГУЩА НАДІЯ СТАНІСЛАВІВНА (УКР.МОВА.УКР.ЛІТ)

: Понеділок

Українська мова

Тема.Оцінювальні жанри (похвала,осуд, рецензія, характеристика) Вправи 4,5.

Дз.Написати похвалу, осуд, характеристику

Понеділок

Українська література

Тема Література елітарна,вишукана, високохудожня.Література масова,популярна.ТЛ: постмодернізм, література елітарна, масова

ДЗ . Вивчити тему. Записати тези

Середа

Українська мова

Тема.Етикетні жанри (привітання, вибачення). Вправи 1,2,3(усно)

Дз.Написати привітання, вибачення

Середа

Українська література

Тема.Поезія:І.Римарук("Обнови"),Ю.Андрухович("Астролог","Пісня мандрівного спудея"),О.Забужко ("Рядок в автобіографії","Читаючи історію"),О.Ірванець("До французького шансоньє"),,С.Жадан("Музика, очерет...","Смерть моряка") Виразне читання й аналіз поезії.Дз.Дати відповідь на запитання : особливості сучасної літератури у стилі постмодернізму

ПРОЗОРЕНКО МАРИНА ВАДИМІВНА(МАТЕМАТИКА 5 КЛАСИ)

Математика 5 кл 04.05.- 08.05. ПОНЕДІЛОК 1 урок. Параграф 34. Т.Середнє значення величин.ст.225. Номера :1228-1236 . Вівторок.2 урок Розділ 7.Т.Відсотки.Середнє арифметичне. ст.226 Номера: 1237-1250. СЕРЕДА. 3 урок. Параграф 34.Середнє арифметичне .Середнє значення величин.ст.227. Номера:1251-1259. П'ятниця. Урок 2. Проявіть компетентність. Номера:1260,1261,1262,1263,1264.

СОСНОВСЬКА ВАЛЕНТИНА АНАТОЛІЇВНА (МАТЕМАТИКА 6-А КЛАС)

Координатна площина.

Повторити & 34, c. 262-266 підручника.

Виконати письмово завдання № 1546, 1547, 1549, 1550, 1552, 1555, 1557, 1561

Повторити & 24.

Готуватись до самостійної роботи за & 33, 34.

Координатна площина. Самостійна робота.

Повторити & 34, c. 262-266 підручника.

Виконати письмово завдання № 1548, 1551, 1553, 1562.

Повторити & 25.

Графіки залежностей між величинами

Опрацювати матеріал & 35,c. 271-274 підручника. Передивитись відео у вайбер-групі 6 — А класу.

Виконати письмово завдання № 1563-1567.

Повторити & 26.

РЕК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА (ГЕОМЕТРІЯ.АЛГЕБРА)

Понеділок 04.05

Геометрія 7-А,7-Б

Параграф 23, N622,625,626

Вівторок 05.05

Алгебра 7-А, 7-Б

Параграф 27 N1034,1035

Середа 06.05

Алгебра 8-А

Параграф 22 N750,751,753(1,2,3)

Алгебра 7-Б

Параграф 28 N1047,1048

Четвер 07.05

Алгебра 7-А

Параграф 28 N1047,1048

Алгебра 8-А

N 753(1,2,3), 761, 776

П'ятниця

Геометрія 7-А, 7-Б

N 635,660

Селезньова АННА СЕРГІЇВНА

6 Кл

с 162 в 5 письмово

с 162 в 6 письмово відповіді

с 163 в 1 усно, проговорити за прикладом

с 164 в 2 проговорити за прикладом

с 165 в 3 письмово не забуваємо про does

с 165-166 в 4 читати, перекладати

с 166 в 5 читати, відповіді записати

с 167 записати нові слова перекласти

с 168 в 2 письмово, за малюнком

с 169 в 3 письмово відповіді

с 170 в 5 письмово

с 171 в 1,2 письмово

с 172 в 3 читати

с 172 в 4 письмово

с 174 в 1 записати невідомі слова

с 175 в 2 читати, усно перекласти

с 175 в 3 письмово

с 176 в 4 письмово відповіді

с 177 в 5 виписати в словник, перекласти

с 177 в 6 письмово відповіді (вставлене слово + 1 наступне)

с 178 в 1 читати, перекласти, підібрати малюнки

с 179 в 3,4 письмово

Тест

Тест

Тест

Тест

5 Кл

с 158 усно читати, перекладати діалог

с 159 в 2,3 письмово

с 166 в 1 виписати, перекласти свята в таблиці

Порядкові числівники. Відповідають на питання який? котрий? До звичайного числа додається закінчення th і виходить порядковий числівник. Наприклад, seven (сім) – seventh (сьомий)

Виключення:

1(one) –first(чит. фьорст) перший

2(two) - second

3(three) - third

5(five) - fifth

Порядкові числівники вживають для позначення дати.

the fifteenth (15th) of April ( 15-те квітня)

My birthday is ON the fifteenth of April.

Мій день народження 15-го квітня.

с 167 в 4 прочитати, усвоїти

с168 в 5 письмово

с 169 в 1 вставити do або make, перекласти. do - робити якусь дію, make - створювати щось нове, своїми руками

с 170в 4 прочитати, опрацювати, перекласти

с 171 в 5 письмово

с 174 в 6 письмово

с 174 в 1 усно, прочитати, перекласти, виписати невідомі слова/вирази

с 174-175 читати, усно перекласти

С 175 в 3 письмово

с 177 в 2 читати

с 177-178 в 3 письмово

с 179 в 3 письмово

с 180 в 5 письмово

Тест

Тест

Тест

Тест

Завдання для виконання з 21.04 по 30.04.

5-А
П О Н Е Д І Л О К 1 Математика .Тема.Що таке відсоток.Формування поняття відсотка П.32, ном.1175-1187.
2 Українська література Тема.Максим Рильський"Осінь-маляр із палітрою пишною..."Д.з.Завдання ст.214.Написати невеликий роздум на тему"Чому природу потрібно берегти"
3 Трудове навчання
4 Природознавство

Тема: Людина на планеті Земля

п.45. Людина – частина природи /опрацювати, дати відповіді на питання в кінці параграфа/


5 Англійська мова
6 Основи здоров’я

Опрацювати № 25 Якщо ти надворі.

Завдання на ст..153 «Моделюй –набувай життєвих навичок». Завдання 1,2,3 (завдання виконувати позначивши цифрами а відповіді буквами) письмово.

Опрацювати № 26 Безпечне довкілля. Письмово завдання на ст..156.

7
В І В Т О Р О К 1 Музичне мистецтво
2 Математика Тема.Знаходження відсотка від числа. П.32,ном.1189-1202.
3 Українська мова Тема.Вставні слова.Узагальнення й систематизаціяПідготувати відповіді на запитання (ст.210)
4 Англійська мова
5 Фізична культура Фізичні вправи!
6 Шкільна риторика
7
С Е Р Е Д А 1 Українська мова Тема.РМ.Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.Вправа 495
2 Природознавство

п. 46 Зв’язок людини з природою. Екологічні проблеми та шляхи їх подолання / виконати завдання – додаток/

3 Історія Праця і господарство колись і сьогодні. &21, опрацювати.
4 Математика Знаходження відсотка від числа.Формування вмінь та навичок Ном.1204-1217.
5 Образотворче мистецтво
6 Етика Уроки Етики 30-31 - 29.04/06.05
7
Ч Е Т В Е Р 1 Інформатика І/рос.
2 Фізична культура Фізичні вправи!
3 Англійська мова
4 Зарубіжна література
5 Трудове навчання
6 Інформат.ІІ/ фінанс. гр..
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Українська мова Тема.Ділові папери.Оформлення конверта(або адреси на поштовій листівці).Дз Оформити конверт
2 Зарубіжна література
3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Математика Знаходження відсотка від числа.Самостійна робота.Формування вмінь розв'язувати задачі з теми. П.33 Ном.1219-1227.
5 Українська література
6
5-Б
П О Н Е Д 1 Українська мова Тема.Максим Рильський"Осінь-маляр із палітрою пишною..."Д.з.Завдання ст.214.Написати невеликий роздум на тему"Чому природу потрібно берегти"
2 Математика Тема.Що таке відсоток.Формування поняття відсотка П.32, ном.1175-1187
І Л О К 3 Основи здоров’я

Опрацювати № 25 Якщо ти надворі.

Завдання на ст..153 «Моделюй –набувай життєвих навичок». Завдання 1,2,3 (завдання виконувати позначивши цифрами а відповіді буквами) письмово.

Опрацювати № 26 Безпечне довкілля. Письмово завдання на ст..156.

4 Трудове навчання
5 Природознавство

Тема: Людина на планеті Земля

п.45. Людина – частина природи /опрацювати, дати відповіді на питання в кінці параграфа/

6 Англійська мова с 158 усно читати, перекладати діалогс 159 в 2,3 письмовос 166 в 1 виписати, перекласти свята в таблиціПорядкові числівники. Відповідають на питання який? котрий? До звичайного числа додається закінчення th і виходить порядковий числівник. Наприклад, seven (сім) – seventh (сьомий)Виключення:1(one) –first(чит. фьорст) перший2(two) - second3(three) - third5(five) - fifthПорядкові числівники вживають для позначення дати. the fifteenth (15th) of April ( 15-те квітня)My birthday is ON the fifteenth of April.Мій день народження 15-го квітня.с 167 в 4 прочитати, усвоїтис168 в 5 письмовос 169 в 1 вставити do або make, перекласти. do - робити якусь дію, make - створювати щось нове, своїми рукамис 170в 4 прочитати, опрацювати, перекластис 171 в 5 письмовос 174 в 6 письмовос 174 в 1 усно, прочитати, перекласти, виписати невідомі слова/виразис 174-175 читати, усно перекластиС 175 в 3 письмовос 177 в 2 читатис 177-178 в 3 письмовос 179 в 3 письмовос 180 в 5 письмово
7
В І В Т О Р О К 1 Математика Тема.Знаходження відсотка від числа. П.32,ном.1189-1202.
2 Музичне мистецтво
3 Англійська мова
4 Українська мова Тема.Вставні слова.Узагальнення й систематизаціяПідготувати відповіді на запитання (ст.210)
5 Шкільна риторика
6 Фізична культура Фізичні вправи!
7
С Е Р Е Д А 1 Природознавство

п. 46 Зв’язок людини з природою. Екологічні проблеми та шляхи їх подолання / виконати завдання – додаток/

2 Українська мова Тема.РМ.Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.Вправа 495
3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Історія Праця і господарство колись і сьогодні. &21, опрацювати.
5 Математика Знаходження відсотка від числа.Формування вмінь та навичок. Ном.1204-1217.
6 Образотворче мистецтво
7
Ч Е Т В Е Р 1 Трудове навчання
2 Інформатика
3 Зарубіж.література
4 Англійська мова
5 Інформат.ІІ/фінанс.гр.
6 Фізична культура Фізичні вправи!
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Зарубіжна література
2 Математика Знаходження відсотка від числа.Самостійна робота.Формування вмінь розв'язувати задачі з теми. П.33 Ном.1219-1227.
3 Українська мова Тема.Ділові папери.Оформлення конверта(або адреси на поштовій листівці).Дз Оформити конверт
4 Українська література
5 Етика Уроки Етики 30-31 - 29.04/06.05
6
6-А
П О Н Е Д І Л О К 1 Основи здоров’я

Опрацювати № 29 Підприємства у твоєму населеному пункті.

Практична робота « Виготовлення маски для захисту органів дихання» скористатися мал.67 на ст..166, або іншими джерелами.

2 Математика Перпендикулярнi та паралельнi прямi". § 33
Дати відповіді на запитання 4, 5, 6, на с. 258.Виконати усно завдання № 1508, 1516, 1517.Виконати письмово завдання № 1507, 1510, 1512, 1519.Повторити & 21. 1485 - 1520. .
3 Біологія

Екологічні групи рослин п.47.

Життєві форми рослин п.48 /виконати тестові завдання та по одному відкритому питанню на власний вибір в кінці параграфів/.

4 Географія Опрацювати № 58
5 Фізична культура Фізичні вправи!
6 Трудове навчання
В І В Т О Р О К 1 Українська мова Тема.Займенник.Дз.₴40.Вправа 466
2 Українська література Тема.С.Руданський.Співомовки( повторити).Дз: виписати застарілі слова й діалектизми,пояснити їх роль у творах
3 Історія Узагальнення, ст.174 - виконати завдання.
4 Англійська мова С.149-150, впр.1,2,3 опрацювати
5 Математика Координатна площина.Опрацювати & 34,c. 262-266 підручника.Дати відповіді на запитання 1-7 на с. 266.Виконати усно завдання № 1521-1526, 1531.Виконати письмово завдання № 1527, 1530, 1533, 1559Повторити & 22.
6 Музичне мистецтво
7
С Е Р Е Д А 1 Математика Координатна площина.Повторити & 34,c. 262-266 підручника.Виконати письмово завдання № 1535, 1537, 1540 (1), 1542, 1544, 1560Повторити & 23.Готуватись до самостійної роботи за & 33, 34.
2 Географія Опрацювати № 59
3 Англійська мова С.152, впр.2 – письмово; С.153, впр.3, 4
4 Зарубіжна література Прочитати твір Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки", скласти характеристику Конрада.
5 Українська мова Розряди займенників за значенням.Зворотній займенник себеДз:&, Вправ и472,475
6 Фізична культура Фізичні вправи!
7 Етика
Ч Е Т В Е Р 1 Історія Стародавні і сучасні цивілізації.&54, опрацювати.
2 Біологія

п.49 Значення рослин для існування життя на Землі.

Опрацювати, зробити конспект у вигляді-

Значення: 1.-

2.-

3.-

3 Англійська мова С.155, впр.2 –читати, впр.3 – письмово
4 Фізична культура Фізичні вправи!
5 Трудове навчання
6 Образотворче мист.
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Зарубіжна література Порівняти образи дітей у творах українських і зарубіжних авторів.
2 Українська мова Тема.Питальні і відносні займенники& 42.Вправ481,483
3 Інформатика І/рос. ІІ гр..
4 Інформатика ІІ/ фінанс. Ігр.
5 Математика
6 Українська література С.Руданський.Гуморески.ТЛ.Гуморес-ка.Співомовка.ІнверсіяДз: Опрацювати в підручнику ст.245-249
6-Б
П О Н Е Д І Л О К 1 Математика
2 Англійська мова с 162 в 5 письмовос 162 в 6 письмово відповідіс 163 в 1 усно, проговорити за прикладомс 164 в 2 проговорити за прикладомс 165 в 3 письмово не забуваємо про doesс 165-166 в 4 читати, перекладатис 166 в 5 читати, відповіді записатис 167 записати нові слова перекластис 168 в 2 письмово, за малюнкомс 169 в 3 письмово відповідіс 170 в 5 письмовос 171 в 1,2 письмовос 172 в 3 читатис 172 в 4 письмовос 174 в 1 записати невідомі словас 175 в 2 читати, усно перекластис 175 в 3 письмовос 176 в 4 письмово відповідіс 177 в 5 виписати в словник, перекластис 177 в 6 письмово відповіді (вставлене слово + 1 наступне)с 178 в 1 читати, перекласти, підібрати малюнки с 179 в 3,4 письмово
3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Українська мова Займенник. Розряди займенників. &40 ст.206 опр. правило впр.465. Ст.207 опр. таблицю розряди займенників. & 41 ст.208 опр. матеріал. Впр. 470,471,472.
5 Географія Опрацювати №58
6 Біологія

Екологічні групи рослин п.47.

Життєві форми рослин п.48 /виконати тестові завдання та по одному відкритому питанню на власний вибір в кінці параграфів/.

7
В І В Т О Р О К 1 Українська мова Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі. Тема «У чому полягає гідність людини». Обсяг 1-1,5 сторінки. Дз.₴40.Вправа 466
2 Українська література Леонід Глібов- визначний український байкар. Байка « Щука». Побудова байки. Д/з чит. байку.Повт. ТЛ : гумор,сатира, байка.
3 Математика
4 Музичне мистецтво
5 Історія Узагальнення, ст.174 - виконати завдання.
6 Англійська мова
7
С Е Р Е Д А 1 Основи здоров’я

Опрацювати № 29 Підприємства у твоєму населеному пункті.

Практична робота « Виготовлення маски для захисту органів дихання» скористатися мал.67 на ст..166, або іншими джерелами.

2 Зарубіжна література Порівняти образи дітей у творах українських і зарубіжних авторів.
3 Географія Опрацювати №59
4 Трудове навчання
5 Фізична культура Фізичні вправи!
6 Інформатика Ігр /рос.
7 Інформатика ІІ гр.
Ч Е Т В Е Р 1 Фізична культура
2 Історія Стародавні і сучасні цивілізації.&54, опрацювати.
3 Трудове навчання
4 Біологія п.49 Значення рослин для існування життя на Землі.Опрацювати, зробити конспект у вигляді-Значення: 1.- 2.- 3.-
5 Англійська мова
6 Математика
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Образотворче мистецтво
2 Українська мова Тема.Питальні і відносні займенники& 42.Вправ481,483
3 Українська література С.Руданський.Гуморески.ТЛ.Гуморес-ка.Співомовка.ІнверсіяДз: Опрацювати в підручнику ст.245-249
4 Зарубіжна література Прочитати твір Крістіне Нестлінгер "Конрад, або Дитина з бляшанки", скласти характеристику Конрада.
5 Етика
6 Математика
7-А
П О Н Е Д І Л О К 1 Географія Опрацювати № 55
2 Українська література Переказ змісту повісті О.Гавроша'Неймовірні пригоди Івана Сили",головні проблемиПисьмово переказати будь-який розділ повісті
3 Українська мова Сполучник як службова частина мови.Види сполучників за будовою,походженнямОпрац.₴ 36,письмово викон.впр.487,489,490,492,494.
4 Геометрія опрацювати параграф 22-23 Записати теореми в зошит. N: 588, 589, 590, 591, 592, 594, 617, 622, 623, 632, 660, 661.
5 Історія України Суспільне і церковне життя в Україні 14 -15 ст.&25-26, скласти план - конспект.
6 Трудове навчання
7 Фізика
В І В Т О Р О К 1 Хімія

Повторити § 27. Ознайомитись з методикою проведення лабораторного досліду №4 - ст..158-159 та провести домашній експеримент (ст..161 , завдання а)- Хід роботи описати в зошиті ( відправити фотозвіт)

2 Зарубіжна література
3 Англійська мова С.135, впр. 4 – відповісти; С.136, впр.1 – відповісти; С.137, впр.3 – доповнити
4 Фізична культура Фізичні вправи!
5 Інформатика
6 Алгебра
7 Основи здоров’я

Опрацювати № 27 Наркотична залежність. Ст.107 завдання 1,5,9 письмово.

С Е Р Е Д А 1 Всесвітня історія Північно - Східна Русь. Монгольське панування.&26, ст.190 - письмово відповісти на запитання 1-7.
2 Українська мова Письмовий стислий переказ розповідного тексту.Переказати письмово текст на ст.81-82 підручника
3 Біологія
4 Фізична культура Фізичні вправи!
5 Українська література Іван Сила-утілення непереможного духу укр.народу,його доброти й щирості.Морально-етичні проблеми твору О.ГаврошаПисьмово охарактеризувати образ Івана Сили
6 Психологія
7
Ч Е Т В Е Р 1 Географія Опрацювати № 56
2 Англійська мова Project WORK C. 138, впр.5a – читати; С. 139 – відповісти на запитання; С.139, впр. 5b – прочитати інструкції і виконати завдання
3 Фізика
4 Алгебра Опрацювати параграф 26-28. N:1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1047, 1048, 1049, 1050.
5 Образотворче мистецтво
6 Українська мова/хімія Правопис сполучників.Написання сполучників разом та окремо.Розрізнення сполучників і однозвучних слів.Опрац ₴ 36( ст.226),вик впр.501,504,506,508,509,510.
П’ Я Т Н И Ц Я 1
2 Музичне мистецтво
3 Біологія
4 Англійська мова С.142, впр.1 – переклад нових слів; С. 143, впр.3 – читати, впр. 4 – відповісти “T” or “F”
5 Зарубіжна література
6 Геометрія
7-Б
П О Н Е Д І Л О К 1 Українська література Переказ змісту повісті О.Гавроша'Неймовірні пригоди Івана Сили",головні проблемиПисьмово переказати будь-який розділ повісті
2 Географія Опрацювати № 55
3 Трудове навчання Ігр./
4 Українська мова Сполучник як службова частина мови.Види сполучників за будовою,походженнямОпрац.₴ 36,письмово викон.впр.487,489,490,492,494
5 Геометрія опрацювати параграф 22-23 Записати теореми в зошит. N: 588, 589, 590, 591, 592, 594, 617, 622, 623, 632, 660, 661.
6 Фізика
В І В Т О Р О К 1 Зарубіжна література
2 Хімія

Повторити § 27. Ознайомитись з методикою проведення лабораторного досліду №4 - ст..158-159 та провести домашній експеримент (ст..161 , завдання а)- Хід роботи описати в зошиті ( відправити фотозвіт)

3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Алгебра
5 Англійська мова С.135, впр. 4 – відповісти; С.136, впр.1 – відповісти; С.137, впр.3 – доповнити
6 Інформат.Ігр /труд.
7 Інформатика ІІгр /
С Е Р Е Д А 1 Всесвітня історія
2 Біологія

Тема, Гомеостаз та регуляція функцій організму

Опрацювати п. 56. Гуморальна регуляція. Гормони. Зробити конспект/ основні визначення та поняття/

3 Українська мова Письмовий стислий переказ розповідного тексту.Переказати письмово текст на ст.81-82 підручника
4 Українська література Іван Сила-утілення непереможного духу укр.народу,його доброти й щирості.Морально-етичні проблеми твору О.ГаврошаПисьмово охарактеризувати образ Івана Сили
5 Алгебра Опрацювати параграф 26-28. N:1034, 1035, 1036, 1037, 1038, 1039, 1047, 1048, 1049, 1050.
6 Основи здоров’я
7 Фізична культура Фізичні вправи!
Ч Е Т В Е Р 1 Англійська мова Project WORK C. 138, впр.5a – читати; С. 139 – відповісти на запитання; С.139, впр. 5b – прочитати інструкції і виконати завдання
2 Фізика
3 Географія Опрацювати № 56
4 Образотворче мистецтво
5 Українська /хімія Правопис сполучників.Написання сполучників разом та окремо.Розрізнення сполучників і однозвучних слів.Опрац ₴ 36( ст.226),вик впр.501,504,506,508,509,510.
6
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Зарубіжна література
2 Історія України
3 Музичне мистецтво
4 Англійська мова С.142, впр.1 – переклад нових слів; С. 143, впр.3 – читати, впр. 4 – відповісти “T” or “F”
5 Біологія
6 Фізична культура Фізичні вправи!
Геометрія
8-А
П О Н Е Д І Л О К 1 Українська література Оксана Думанська « Школярка з передмістя». Читати. 04.05 Валентин Чемерис . Основні відомості про письменника. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання».Д/з прочитати повість. За конспектувати основні відомості про письменника. Ст.208-250.
2 Фізика
3 Зарубіжна література Написати твір "Сутність моралього уроку утіленого в комедії Мольєра "Міщанин-шляхтич""
4 Інформат.І/англ. мова
5 Англ. / інформатика С.104-105, впр.3 – поєднати, впр.4 – відповісти, впр.5 – знайти слова, які описують слова у завданні
6 Фізична культура Фізичні вправи!
Географія Опрацювати № 50
В І В Т О Р О К 1 Фізична культура Фізичні вправи!
2 Всесвітня історія Російська імперія у 18 столітті.&23. Скласти таблицю " Реформи Єлизавети Петрівна та Катерини другої"
3 Мистецтво
4 Хімія розв’язування розрахункових задач – повт. § 28. Вик. №284, 285 , 294.
5 Геометрія

Розв’язування завдань

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=600875
6 Шкільна риторика
7 Фінансова грамотність
С Е Р Е Д А 1 Зарубіжна література Прочитати твір. Антуан де Сент-Екзюпері "Маленький принц". У зошитах написати про філософський зміст твору.
2 Історія України Поділи Речі Посполитої.&38 -39. Опрацювати, скласти конспект.
3 Алгебра Повторити 21 параграф.Самостійно опрацювати 22 параграф. №736, 744, 747, 748, 750, 751, 752, 753, 754, 755, 756, 758.
4 Біологія

Залози зовнішньої, внутрішньої, змішаної секреції. Опрацювати матеріал, заповнити таблицю:

5 Укр. мова Ігр/ Труд.н Твір-опис місцевості ( вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень або за картиною в художньому стилі ( за складним планом) з використанням відокремлених означень та обставин. Обсяг 2- 2,5 ст. Виконати у зошиті.
6 Укр. мова ІІгр./Труд
7 Фізика
Ч Е Т В Е Р 1 Біологія
2 Географія
3 Хімія

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами – опрацювати § 38 , № 306, 310.

4 Основи здоров’я

Опрацювати № 25 Вплив стану грунтів на здоров`я.

Проект ст..118 на вибір учня.

Опрацювати № 26 Правова відповідальність і закони України.

Ст..124 « Моделюйте –набувайте життєвих навичок» завдання 1,2
5 Алгебра
6 Геометрія
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Фізична культура Фізичні вправи!
2 Англ. мова/інформ. Present Perfect Passive Voice!!! С.107 – опрацювати Grammar Lab; С.108, впр.3 – доповнити речення з Present Perfect Passive Voice; С.108, впр.4 – поєднати; С.109 впр.5 – перекласти
3 Інформ./англ. мова
4 Біологія

П. 59.60.61

Імунітет. Імунна система. Інфекційні захворювання та їх профілактика.

/у вигляді таблиці на свій розсуд класифікувати види імунітету/.

5 Біологія
6 Українська література
7 Українська мова І/ ек.
8 Українська мова ІІгр./р
9-А
П О Н Е Д І Л О К 1 Правознавство Урок узагальнення. Виконати тестові завдання на ст.170-171.
2 Фізична культура Фізичні вправи!
3 Українська література П. Куліш «Чорна рада».Історична основа.Символи роману. 28.04 Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т. Шевченком. Д/з написати порівняльну характеристику Сомка та Брюховецького.
4 Фізика
5 Зарубіжна література
6 Українська мова Тези прочитаних публіцистичної чи науково- пізнавальної статей. Ст .196-200 впр.345,346,348(письм.) Опр. пам‘ятку, що таке тези.
Історія України Трудове навчання Суспільно - політичне життя в Наддніпрянській Україні на початку 20 століття.&24, ст.216, завдання 11 - письмово.
В І В Т О Р О К 1 Геометрія
2 Фізична культура Фізичні вправи!
3 Українська мова Ключові слова в тексті й абзаці(повт.і узагальнення).& 31 ст.193 опр. правило( повторити).Впр.342,343(письм).Повт.& 25-29.
4 Всесвітня історія Література та мистецтво.&28, ст.246 - письмово відповісти на запитання.
5 Хімія

тема «Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів . Опрацювати §40-41. На ст.. 211 перевірте себе №1-4. Письмово № 8.

6 Англійська мова С.191, впр.5 – поєднати; с.195, впр.1 – відповісти; с.196, впр.3 – відповісти; с. 197 – прочитати; с. 198, впр.4 – утворити запитання
7 Українська література
С Е Р Е Д А 1 Інформатика І гр./
2 Інформатика ІІгр./укр.
3 Українська мова
4 Англійська мова С.195, впр.2 – створити презентацію (будь-який формат) по схемі!!!(
5 Алгебра
6 Геометрія
7 Біологія/8-Інформат.-ІІг п.94 Основи еволюційної філогенії і систематики/конспект/
Ч Е Т В Е Р 1 Хімія Практична робота №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» -Інструкція на ст.. 212 ( або Youtube) – виконати завдання І а) і б) як домашній експеримент дотримуючись правил безпеки. Описати хід роботи. До б) записати рівняння реакції.
2 Зарубіжна література
3 Історія України Російська революція 1905 -1907 рр. в Україні.&25, ст. 225 - відповідати на запитання.
4 Фізика
5 Основи здоров’я

Опрацювати № 29 Розвиток людства і глобальні небезпеки.

Ст..106 завдання 1,2.

6 Географія Опрацювати № 45
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Інформатика – І гр..
2 Фізична культура Фізичні вправи!
3 Географія
4 Алгебра
5 Українська мова
6 Біологія п.46 Неклітинні форми життя – віруси. Прокаріоти./ конспект/
7 Мистецтво
8 Фізика
9-Б
П О Н Е Д І Л О К 1 Англійська мова С.191, впр.5 – поєднати; с.195, впр.1 – відповісти; с.196, впр.3 – відповісти; с. 197 – прочитати; с. 198, впр.4 – утворити запитання
2 Українська мова
3 Фізика
4 Фізична культура Фізичні вправи!
5 Українська література
6 Історія України Суспільно - політичне життя в Наддніпрянській Україні на початку 20 століття.&24, ст.216, завдання 11 - письмово.
Біологія п.45 Основи еволюційної філогенії і систематики./конспект/
В І В Т О Р О К 1 Всесвітня історія Література та мистецтво.&28, ст.246 - письмово відповісти на запитання.
2 Геометрія
3 Зарубіжна література
4 Інформатика
5 Українська мова
6 Хімія тема «Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів . Опрацювати §40-41. На ст.. 211 перевірте себе №1-4. Письмово № 8.
7 Фізична культура Фізичні вправи!
С Е Р Е Д А 1 Українська література
2 Трудове навчання
3 Алгебра
4 Геометрія
5 Біологія

п.95 Неклітинні форми життя- Віруси. Прокаріоти. Виконати завдання/ додаток/

6 Біологія
7 Основи здоров’я
Ч Е Т В Е Р 1 Зарубіжна література
2 Хімія Практична робота №5 «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах» -Інструкція на ст.. 212 ( або Youtube) – виконати завдання І а) і б) як домашній експеримент дотримуючись правил безпеки. Описати хід роботи. До б) записати рівняння реакції.
3 Інформатика
4 Історія України Російська революція 1905 -1907 рр. в Україні.&25, ст. 225 - відповідати на запитання.
5 Фізика
6 Англійська мова С.195, впр.2 – створити презентацію (будь-який формат) по схемі!!!(
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Географія Опрацювати № 45
2 Біологія

п. 47 Еукаріоти. Гриби.Рослини. Тварини.

Закріплення знань- тести с. 201-/ до 14 травня/

3 Правознавство Урок узагальнення. Виконати тестові завдання на ст.170-171.
4 Географія
5 Алгебра
6 Мистецтво
7 Фізика
8 Фізична культура Фізичні вправи!
10
П О Н Е Д І Л О К 1 Фізична культура Фізичні вправи!
2 Історія: Україна і світ . Нацистський окупаційний режим. Колабораціонізм.₴67-68, ст.212,214 - письмово відповісти на запитання
3 Історія: Україна і світ
4 Біологія п.94 Еволюція біосфери.п.95 Сучасний етап розвитку біосфери./ Зробити конспект/
5 Біологія
6 Зарубіжна література
В І В Т О Р О К 1 Інформатика І гр..
2 Англійська мова Use Your Skills С.188-192, впр.1,2,3,8 виконати письмово (
3 Інформатика ІІ гр../д.
4 Українська література Олександр Олесь.Неоромантичні ,символістські тенденції у творчості("З журбою радість обнялась..)Опрац ст.234-226.Письмово зробити ідейно-художній аналіз поезії"З журбою радість обнялась"
5 Українська мова Відмінкові форми іменників 3 відміниОпрац ₴ 59.Вик впр.266,267,268,269(випис імен 3 відміни)
6 Математика
7 Фізика
С Е Р Е Д А 1 Математика
2 Математика
3 Хімія

Виконати завдання з теми «Нітрогеновмісні органічні сполуки» § 27–-ст. 154-156 – в цей день прислати відповіді.

Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери. Реакція полімеризації і поліконденсації. Пластмаси. Каучуки, гума. Найпоширеніші полімери та сфери їх використання. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і пластмас в контексті сталого розвитку суспільства . - Опрацювати §29-30. На ст.. 207 обрати тему одного з проектів до теми 5 (№24-31), підготувати на 13.05.

4 Географія/Хімія
5 Географія Опрацювати № 1) Тести доопрацювати на ст.157-1582) ₴30
6 Громадянська освіта ГО. Інтеграція та глобалізація.&47, ст.216 - " запитання для обмірковування"- виконати письмово
7 Громадянська освіта Фізика
Ч Е Т В Е Р 1 Біологія
2 Біологія
3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Захист Вітчизни
5 Англійська мова Check Your Skills С.194-196, впр. 1,2,3 (аудіо у Viber!),4 виконати письмово
6 Захист Вітчизни
П’ Я Т Н И Ц Я 1
2 Історія: Україна і світ
3 Фізика
4 Біологія
5 Фізична культура Фізичні вправи!
6 Українська мова
7 Українська література
8 Мистецтво/ Мистецтво
11
П О Н Е Д І Л О К 1 Біологія
2 Біологія
3 Українська мова Тема.Інформаційні жанри(пов.)Дз: написати представлення, пояснення, інструкцію, повідомлення
4 Українська література Тема.Сучасна українська література.Масова література й елітарна.ПостмодернізмДз: Підготувати інформацію про історико-культурну ситуацію наприкінці XX-на початку XXI ст.
5 Математика (алг.)
6 Англійська мова Новий підручник! С.204-207, впр.2, 3,4 виконати
7 Фізична культура Фізичні вправи!
В І В Т О Р О К 1 Біологія
2 Біологія
3 Зарубіжна література Написати конспект статті підручника про американського письменника Джона Гріна. Прочитати роман "Провина зірок".
4 Математика ( геом.)
5 Фізика
6 Історія: Україна і світ Крах комуністичних режимів в Угорщині, Румунії, Болгарії. Об'єднання Німеччини.₴30, ст.237 - дати відповіді на запитання.
7
С Е Р Е Д А 1 Хімія

1. Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук. §34

Виконати письмово в зошиті завдання 1.

ІІ. Повторюємо теми І семестру - тема «Хімічні реакції» - §9-13.

2 Хімія

- 5. Повторити «Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук»- § 34

Виконати завдання різної складності - §36 ст.189 .№36 а ) або б), №37, 39. ( фотозвіт передати в цей день)

2. Тема 5. Хімія і прогрес людства. – Підготувати проектів по темах 5.1-5.2 або есе «Роль хімії у моєму житті»

5.1.Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

5.2.Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем.

3 Українська мова Тема.Діалогічні жанри(повт.)Дз:дати відповіді на запитання:1.Вимоги до бесіди та телефонної розмови.Написати офіційний і неофіційний лист
4 Українська література Тема.Найвагоміші здобутки сучасної літератури.Стильове розмаїття,експерементаторство,пошуки нових форм і тем.Дз:Дати розгорнуту відповідь на питання.Жанрово-стильові тенденції сучасної української літератури,її представники
5 Інформатика
6 Англійська мова С. 208-209, впр.1,2,3,4 виконати в зошитах
7
Ч Е Т В Е Р 1 Математика ( алг.)
2 Захист Вітчизни
3 Біологія

п.97 – 98 Якість довкілля. Види забруднення. Порушення якості атмосфери. /Опрацювати, конспект/

4 Інформатика
5 Фізична культура Фізичні вправи!
6 Психологія
П’ Я Т Н И Ц Я 1 Фізика / Фізика
2 Фізика
3 Фізична культура Фізичні вправи!
4 Мистецтво
5 Історія: Україна і світ
6 Історія: Україна і світ
7 Географія Опрацювати № 31
8 Екологія людини
Кiлькiсть переглядiв: 181

Коментарi