КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

СЕМИПОЛКІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ- ДОШКІЛЬНИЙ

НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»

_______________________________________________________________

НАКАЗ

09 квітня 2021 р. с.Семиполки № 58

Про продовження тимчасового

призупинення освітнього процесу

та запровадження обмежувальних

протиепідемічнихзаходів у закладі освіти

Відповідно до Законів України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID - 19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 104), наказу департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 08.04.2021 №67, розпорядження голови Калитянської селищної ради від 09 квітня 2021 року № 100 «Про продовження тимчасового призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів у закладах освіти Калитянської селищної ради», протокольного рішення позачергового засідання Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 02 квітня 2021 року №8, протокольного рішення комісії Калитянської селищної ради ТЕБ та НС від 09 квітня 2021 року № 9, наказ відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Калитянської селищної ради від 09.04.2021 № 18-од «Про продовження тимчасового призупинення освітнього процесу у закладах загальної середньої освіти, закладах дошкільної освіти та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів у закладах підпорядкованих відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Калитянської селищної ради» та з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

НАКАЗУЮ:

1.Продовжити тимчасове призупинення освітнього процесу у закладі освіти з 12 квітня по 16 квітня 2021 року включно.

2.Заступнику директора з НВР Поживил Л.М. організувати навчання учнів 1 – 11 класів з 12 квітня по 16 квітня 2021 року у закладі освіти з використанням технологій дистанційного навчання.

2.1.Довести до відома здобувачів освіти, педагогів, батьків інформацію про продовження тимчасового призупинення освітнього процесу та забезпечити виконання навчальних програм шляхом організації дистанційного навчання із залученням можливих засобів інформаційної комунікації для забезпечення неперервного навчання.

2.2. Розмістити на сайті закладу освіти інформацію про порядок організації навчання в період обмежувальних протиепідемічних заходів.

3.Класним керівникам 1-11 класів провести онлайн - інструктаж з техніки безпеки під час тимчасового призупинення освітнього процесу.

4.Сестрам медичним Пасіховій О.О., Дяченко М.С.:

4.1.Запровадити щоденний температурний скринінг працівників, забезпечити необхідні умови для дотримання працівниками правил особистої гігієни, негайно відправляти додому на самоізоляцію всіх працівників, які мають ознаки гострих респіраторних захворювань.

5.Завідуючій господарством Малій А.О.:

5.1.Забезпечити суворий контроль за споживанням енергоносіїв на період вимушеного простою.

5.2. Обмежити доступ сторонніх осіб до приміщень закладу освіти.

5.3.При відновленні освітнього процесу привести температурний режим до санітарних норм.

6.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор Борис ГРИГОР’ЄВ

ОГОЛОШЕННЯ

для учнів та батьків:

Під час дистанційного навчання навчаємося, отримуємо консультації, виходимо на тел. , Viber, Telegram- зв'язок відповідно до розкладу уроків, який записаний у щоденниках дітей. Слідкуйте за оголошеннями на сайті, телефонуйте класним керівникам!!!

ЗІ СВЯТОМ ЛЮБІ ВЧИТЕЛІ!!!

/Files/images/0104_dist/1601560955-7497.jpg


/Files/images/1_veresnya_2020/image.png

Щиро вітаємо з Днем знань – справжнім всенародним святом мудрості, доброти і людяності. Цей день завжди особливо урочистий і хвилюючий, адже саме з нього починається незвіданий, цікавий і, водночас, нелегкий шлях до пізнання, до нових звершень, до самостійного життя.

Бажаємо усім школярам на цьому шляху підкорити нові вершини знань, зустріти добрих і надійних друзів та досягти омріяної мети. Переконані, ваші здібності, наполегливість стануть запорукою визначних успіхів у дорослому житті, а сприятимуть цьому – високі стандарти української освіти, рівні можливості в її здобутті для кожної дитини.

Найщиріші слова подяки – вчителям, які щедро діляться з вами своїми знаннями, плекають справжніх патріотів нашої держави. Їх мудрість і великодушність залишається з вихованцями на все життя. Нехай цьогорічний першовересень буде сонячним, несе добрий настрій у кожну школу, кожну родину! Зі святом, дорогі друзі!

Одягайте свої вишиванки та нехай весь світ побачить, як прекрасна наша Україна і її символи!

Я встану рано-вранці, на світанку,
Як спалахне на квіточці роса.
Вдягну найкращу в світі вишиванку
І оживе, засвітиться краса
В промінні сонця. І моя сорочка
У рунах, в квітах зразу оживе...
З чарівних квітів я сплету віночка
Й над світом щира пісня попливе.
Сорочка, що матуся вишивала,
Сердечко гріє, душу веселить.
Бо ж мама щастя-долю закликала.
Цей оберіг в житті нас захистить.

/Files/images/0104_dist/Fotoram.io.jpg

Дорогі батьки школярів!

Тепер вам треба займати своїх дітей різними заняттями і створити графік. У вас в планах години навчання, включно з онлайн активнощами, науковими експериментами і читанням книжок. Але є одне але...

Наші діти так само злякані, як і ми зараз. Вони не тільки чують все, що навколо відбувається, але й відчувають нашу постійну тривогу. Вони ніколи раніше такого не відчували і не бачили. І хоч ідея не ходити в школу місяць звучить класно, вони напевно уявляють собі літні канікули, а не реальність із ув‘язнення вдома, не зустрічаючись із друзями.

У наступні тижні ви помітите зміни в поведінці дітей. Тривогу, злість, протести через те, що вони не можуть жити нормальним життям. Вони будуть суперечити, виносити мозок і бунтувати весь цей час. Це нормальна і очікувана поведінка в таких умовах.

Все, що дітям зараз потрібно - комфорт і любов. Відчути, що все налагодиться і буде в порядку. Значить, у такі моменти забувайте про графік і навчання, залізьте під ковдру і поваляйтесь разом, пообнімайтесь. Почніть читати якусь книжку разом, як родина. Спечіть печиво чи намалюйте картинку.

Не переживайте, що діти відстануть від програми. Усі діти зараз в одному човні, і врешті буде все ок. Коли ми повернемось у класи, то ми все відкоригуємо і надолужимо в тому місці, де вони зупинились. Наші вчителі в цьому експерти! Не воюйте з дітьми через те, що вони не хочуть робити математику! Не зривайтесь на дітей через те, що вони не дотримуються графіка. Не карайте двома година навчання, якщо вони сперечаються.

Пам’ятайте, що врешті психіка вашої дитини в цій ситуації набагато важливіша за її академічні знання. І те, як вони почуватимуться зараз, всі чотири тижні, залишиться з ними на все життя в пам‘яті. Зважайте на це щодня».

Інструменти спілкування у дистанційному навчанні

Електронна пошта – це стандартний сервіс Інтернету, що забезпечує передавання повідомлень, як у формі звичайних текстів, які в інших формах (програмах, графіці, звуках, відео) у відкритому чи зашифрованому вигляді. У системі освіти електронна пошта використовується для організації спілкування викладача й учня, а також учнів між собою.

Форум – найпоширеніша форма спілкування викладача й учнів у дистанційному навчанні. Кожний форум присвячений будь-якій проблемі або темі. Модератор форуму (мережевий викладач) реалізує дискусію чи обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою цікавою інформацією. Програмне забезпечення форумів дозволяє приєднати різні файли певного розміру. Кілька форумів можна об’єднати в один великий. Наприклад, під час роботи малої групи учнів над проектом, створюються форуми для кожної окремої групи з метою спілкування під час проведення дослідження над вирішенням поставленого для даної групи завдання, потім – обговорення загальної проблеми проекту усіма учасниками навчального процесу (веб-конференція).

Чат – спілкування користувачів мережі в режимі реального часу, засіб оперативного спілкування людей через Інтернет. Є кілька різновидів чатів: текстовий, голосовий, аудіовідеочат. Найбільш поширений текстовий чат. Голосовий чат дозволяє спілкуватися за допомогою голосу, що під час вивчення іноземної мови у дистанційній формі є важливим моментом. В освітніх цілях за необхідності можна організувати спілкування в чатах з носіями мови. Це реальна можливість мовної практики, яка проводиться у рамках запропонованої для дискусії проблеми, сумісної проектної діяльності, обміну інформацією.

Відеоконференція – це конференція реального часу в on-line режимі. Вона проводиться у визначений день і в призначений час. Для якісного проведення відеоконференції, як і телеконференції, необхідна її чітка підготовка: створення програм (цим займається мережевий викладач), своєчасна інформація на сайті і розсилка за списком (виконує педагог-куратор). Відеоконференція – один із сучасних способів зв’язку, що дозволяє проводити заняття у «віддалених класах», коли учні і викладач знаходяться на відстані. Отже, обговорення й прийняття рішень, дискусії, захист проектів відбуваються у режимі реального часу. Викладач і учні можуть бачити один одного, викладач має можливість супроводжувати лекцію наочним матеріалом.

Блог - форма спілкування, яка нагадує форум, де право на публікацію належить одній особі чи групі людей. В Інтернет-курсі з мови технології блогу можна використовувати під час навчання у колективі. Наприклад, автор (один учень чи їх група) виконав певне завдання (твір, есе), яке розміщується на сайті свого мережевого щоденника (блогу), потім автор блогу дає можливість іншим учням прочитати і прокоментувати розміщений матеріал. У учнів з’являється можливість обговорення й оцінки якості публікації і коментарів іноземною мовою, що сприяє розвитку мовленнєвих навичок.

Середовище Classroom дозволяє організувати онлайн навчання, використовуючи відео, текстову та графічну інформацію, різні додатки Google. Вчитель має можливість контролювати, систематизувати, оцінювати діяльність, переглядати результати виконання вправ, застосовувати різні форми оцінювання.

Соціальні мережі та Viber дозволяють створювати закриті групи, чати, обговорення тем, завдань, проблем, інформації.

Інтернет-навчання як основа безперервної освіти націлене на оволодіння школярами навичок самостійної освітньої роботи, на формування в учнів ключових компетентностей.

Специфіка Інтернет-навчання, що базується на телекомунікаційних технологіях, Інтернет-ресурсах і послугах, впливає на способи відбору і структуризації змісту, способи реалізації тих чи інших методів і організаційних форм навчання, що суттєво впливає на функціонування всієї системи. Учень відбирає й оброблює інформацію, висуває гіпотези, приймає рішення, спираючись на власні роздуми, власне бачення проблеми. У центрі пізнання знаходиться проблема, яка вимагає роботи думки для її розв’язання. Пізнавальна, мисленнєва діяльність індивіда дозволяє йому виходити за рамки отриманої інформації, будувати нове знання. Роль мережевого викладача полягає в тому, щоб допомогти учням, стимулювати їх до самостійних роздумів, відкриттів, новим поглядам на досліджуване явище, предмет. Водночас учитель і учень залишаються учасниками цього процесу в активному діалозі.

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031