План

роботи зі здібними та обдарованими дітьми на

2020-2021 навчальний рік

Мета роботи: пошук талановитих дітей та їх розвиток . Створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів. Розробка системи роботи з обдарованими дітьми. Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учня.

Вересень

  1. Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина». Уточнення списків здібних та обдарованих учнів.
  2. Аналіз результатів стартового моніторингу якості знань з базових предметів.
  3. Установчі семінари учнів – членів МАН.
  4. Робота з батьками здібних та обдарованих учнів .
  5. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  6. Проведення малих педрад, консиліумів педагогів кожної ланки для ознайомлення з характеристиками класів та груп, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним педагогом.

Жовтень

  1. Шкільні предметні олімпіади та їх аналіз.
  2. Індивідуально-групові заняття з переможцями І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та учасниками МАН.
  3. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  4. Проведення малих педрад, консиліумів педагогів кожної ланки для ознайомлення з характеристиками класів та груп, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним

педагогом.

Листопад

  1. Теоретичний конкурс МАН, підготовча робота з учасниками олімпіад.
  2. Участь у ІІ етапі олімпіад, конкурсі імені П. Яцика.
  3. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).

Грудень

  1. Участь у ІІетапі олімпіад.
  2. Аналіз підсумків ІІ етапу предметних олімпіад, мовних конкурсів.
  3. Рейтингова робота з основних базових предметів.
  4. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  5. Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.

Січень

  1. Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
  2. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  3. Педагогічна рада за підсумками навчання в І семестрі.
  4. Виступ членів МАН в обласному турі захисту робіт.
  5. Психолого-педагогічний семінар .

Лютий

  1. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  2. Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
  3. Виступ членів МАН в обласному турі захисту робіт.
  4. Нарада в присутності директора про перспективу роботи зі здібними учнями.
  5. Робота з батьками здібних та обдарованих дітей.

Березень

  1. Тиждень української філології.
  2. Перспективне планування роботи із здібними та обдарованими учнями.

Квітень

  1. Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
  2. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями у 2020-2021 н.р.
  3. Аналіз результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін.

Травень

  1. Узгодження плану роботи з учителями-предметниками.
  2. Підбиття підсумків роботи (діаграми, схеми).

Зміст БАНКУ

БАНК є системою централізованого обліку, накопичення та збереження інформації про учнів Семиполківського НВК ЗОШ І-ІІІ ст., які є переможцями міських, обласних, міжрегіональних, Всеукраїнських і Міжнародних етапів конкурсів, турнірів, змагань, олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, наукових конференцій тощо, які показали високі результати в спортивній, академічній, творчій, технічній і соціальній діяльності.

БАНК укладено за такими видами обдарованості:

§ інтелектуальна (діти, які мають високі досягнення в навчальних предметах, дослідницькій, науковій діяльності тощо);

§ художньо-естетична (хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична тощо);

§ психомоторна (туристична, спортивна, спортивні танці тощо).

Досягнення дитини,

за якими формується Банк даних обдарованих та талановитих дітей, за напрямами

Інтелектуальна обдарованість:

  • І-ІІІ місце в ІІ, ІІІ та IV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;
  • І-ІІІ місце в очному турі Всеукраїнських інтернет-олімпіад;
  • І-ІІІ місце на Всеукраїнських турнірах юних …;
  • І-ІІІ місце на І, ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук;
  • Переможці та призери інших конкурсів інтелектуальної спрямованості районного, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня.

Художньо-естетична

  • І-ІІІ місце у міських, обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях літературної, пісенної та музичної творчості, хореографії, образотворчого та прикладного мистецтва тощо.

Психомоторна

  • І-ІІІ місце на міському етапі обласної олімпіади з фізичної культури;
  • І-ІІІ місце у спортивних, туристських змаганнях, фестивалях, турнірах міського, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня;
  • членство у збірних командах України з різних видів спорту;
  • виконання нормативів на звання кандидата в майстри спорту України;
  • І-ІІІ місце у фестивалях, конкурсах та турнірах міського, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня із спортивних танців, циркового мистецтва тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 36

Коментарi