План
роботи зі здібними та обдарованими дітьми на
2020-2021 навчальний рік
Мета роботи: пошук талановитих дітей та їх розвиток . Створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів. Розробка системи роботи з обдарованими дітьми. Удосконалення уроку як засобу розвитку творчої особистості вчителя та учня.
Вересень
- Мікродослідження в класах (тестування) «Обдарована дитина». Уточнення списків здібних та обдарованих учнів.
- Аналіз результатів стартового моніторингу якості знань з базових предметів.
- Установчі семінари учнів – членів МАН.
- Робота з батьками здібних та обдарованих учнів .
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Проведення малих педрад, консиліумів педагогів кожної ланки для ознайомлення з характеристиками класів та груп, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним педагогом.
Жовтень
- Шкільні предметні олімпіади та їх аналіз.
- Індивідуально-групові заняття з переможцями І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та учасниками МАН.
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Проведення малих педрад, консиліумів педагогів кожної ланки для ознайомлення з характеристиками класів та груп, списками обдарованих та здібних дітей, завданнями, які стоять перед кожним
педагогом.
Листопад
- Теоретичний конкурс МАН, підготовча робота з учасниками олімпіад.
- Участь у ІІ етапі олімпіад, конкурсі імені П. Яцика.
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
Грудень
- Участь у ІІетапі олімпіад.
- Аналіз підсумків ІІ етапу предметних олімпіад, мовних конкурсів.
- Рейтингова робота з основних базових предметів.
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Аналіз результатів проміжного моніторингу якості знань з базових дисциплін.
Січень
- Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Педагогічна рада за підсумками навчання в І семестрі.
- Виступ членів МАН в обласному турі захисту робіт.
- Психолого-педагогічний семінар .
Лютий
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Обласні етапи Всеукраїнських учнівських олімпіад.
- Виступ членів МАН в обласному турі захисту робіт.
- Нарада в присутності директора про перспективу роботи зі здібними учнями.
- Робота з батьками здібних та обдарованих дітей.
Березень
- Тиждень української філології.
- Перспективне планування роботи із здібними та обдарованими учнями.
Квітень
- Предметні тижні (згідно з робочим планом школи ).
- Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями у 2020-2021 н.р.
- Аналіз результатів підсумкового моніторингу якості знань з базових дисциплін.
Травень
- Узгодження плану роботи з учителями-предметниками.
- Підбиття підсумків роботи (діаграми, схеми).
Зміст БАНКУ
БАНК є системою централізованого обліку, накопичення та збереження інформації про учнів Семиполківського НВК ЗОШ І-ІІІ ст., які є переможцями міських, обласних, міжрегіональних, Всеукраїнських і Міжнародних етапів конкурсів, турнірів, змагань, олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України, наукових конференцій тощо, які показали високі результати в спортивній, академічній, творчій, технічній і соціальній діяльності.
БАНК укладено за такими видами обдарованості:
§ інтелектуальна (діти, які мають високі досягнення в навчальних предметах, дослідницькій, науковій діяльності тощо);
§ художньо-естетична (хореографічна, сценічна, літературно-поетична, образотворча, музична тощо);
§ психомоторна (туристична, спортивна, спортивні танці тощо).
Досягнення дитини,
за якими формується Банк даних обдарованих та талановитих дітей, за напрямами
Інтелектуальна обдарованість:
- І-ІІІ місце в ІІ, ІІІ та IV етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін;
- І-ІІІ місце в очному турі Всеукраїнських інтернет-олімпіад;
- І-ІІІ місце на Всеукраїнських турнірах юних …;
- І-ІІІ місце на І, ІІ та ІІІ етапі Всеукраїнського конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук;
- Переможці та призери інших конкурсів інтелектуальної спрямованості районного, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня.
Художньо-естетична
- І-ІІІ місце у міських, обласних, всеукраїнських, міжнародних конкурсах та фестивалях літературної, пісенної та музичної творчості, хореографії, образотворчого та прикладного мистецтва тощо.
Психомоторна
- І-ІІІ місце на міському етапі обласної олімпіади з фізичної культури;
- І-ІІІ місце у спортивних, туристських змаганнях, фестивалях, турнірах міського, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня;
- членство у збірних командах України з різних видів спорту;
- виконання нормативів на звання кандидата в майстри спорту України;
- І-ІІІ місце у фестивалях, конкурсах та турнірах міського, обласного, всеукраїнського та міжнародного рівня із спортивних танців, циркового мистецтва тощо.
Кiлькiсть переглядiв: 161